logo-neplast
0 izdelek(ov) - 0.00€
logo-neplast
NOVOST! Troli zabava
Novost! Tudi za verska praznovanja se pri nas nekaj dobi...
Pisani kozarci
Finger food
Plastificirani prti in raznobarvni tekači
Program coffee to go
Kozarec za penino
Pisani baloni vseh oblik in velikosti
Square kolekcija
Finger food posodice
Poročni pogrinjki
Finger food pladnji
Imitacija stekla
Pisan pribor
Otroška zabava za fantke
Smoothie to go kozarci
Pisane svečke
Otroška zabava za punčke

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec naročenega blaga na www.neplast.si ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na e-naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. ali na tel: +386 (0)5 39 54 140 (pon-pet: 8-15h), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega blaga. 

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, nespremenjeno in v originalni embalaži.

Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, v kolikor pa se kupec strinja pa se vplačani znesek naročenega blaga  vrne na TRR uporabnika. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14  dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu po predhodnjem dogovoru izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov – povezava: http://www.zps.si/images/stories/zakoni/zvpot_enpb_dec11.pdf (neuradno prečiščeno besedilo).

 

NE SPREGLEJTE:

Vrnjeno blago pošljite s Pošto Slovenije na naslov: Neplast d.o.o., Miren 137, 5291 Miren.

Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. ali na tel: +386 (0)5 39 54 140 (pon-pet: 8-15h),

 

Stvarna napaka

Opredelitev stvarne napake

Napaka je stvarna:

·         če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

·         če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

·         če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

·         če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Preverjanje primernosti izdelka

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Uveljavitev stvarne napake

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki, na lastne stroške, obvestiti v zakonsko določenem roku. Obvestilo mora vsebovati natančen opis napake. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

Obrazec za uveljavitev stvarne napake se nahaja tukaj

 

Shranjevanje pogodbe (naročila)
Vsa opravljena naročila se arhivirajo na naslovu Neplast d.o.o., Miren 137, 5291 Miren. Naročila in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo na e-naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.